تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 18:38
کد خبر : 66946

درخشش فیلمسازان انزلی‌چی در هندوستان با فیلم زندانی

درخشش فیلمسازان انزلی‌چی در هندوستان با فیلم زندانی

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس انجمن سینمای جوانان بندرانزلی از کسب مقام دوم فیلم برتر در جشنواره اترنال ری هندوستان توسط هنرجویان این انجمن با فیلم زندانی خبرداد. زهره زمانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم زندانی با کارگردانی مشترک پرهام رحیم زادیانی و امیر انوری از هنرجویان

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس انجمن سینمای جوانان بندرانزلی از کسب مقام دوم فیلم برتر در جشنواره اترنال ری هندوستان توسط هنرجویان این انجمن با فیلم زندانی خبرداد.

زهره زمانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم زندانی با کارگردانی مشترک پرهام رحیم زادیانی و امیر انوری از هنرجویان انجمن سینمای جوانان انزلی موفق به کسب جایزه دومین فیلم برتر جشنواره “اترنال ری” کشور هندوستان شدند.

وی افزود: سعید نجاتی فیلمساز نام آشنای ایرانی و از مدرسان انجمن سینمای جوانان ایران موفق به کسب جایزه بهترین اثر جشنواره برای ساخت فیلم کوتاه سربازها لک‌لک‌ها را دوست دارند شد.

زمانی بااشاره به اینکه این جشنواره به صورت مجازی در هندوستان برگزار شده بود بیان کرد: هر دو جایزه اول و دوم این جشنواره شامل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به فیلمسازان ایرانی تعلق گرفت و جایزه سوم جشنواره به فیلم کوتاهی از هندوستان رسید.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب پرهام رحیم زادیانی و امیر انوری فیلمسازان اهل بندرانزلی که هر دو از هنرجویان جدید انجمن سینمای جوانان انزلی بوده و دوره هنر جویی آن‌ها به پایان نرسیده از نکات ویژه این جشنواره بود.

زمانی ادامه داد: جشنواره چالش فیلمسازی در قرنطینه “اترنال ری” به مناسبت صدمین سال تولد فیلمساز هندی ساتیا جیت رای و به همت last monk media برگزار خواهد شد.

دفتر انجمن سینمای جوانان انزلی همراه با ۲۰ دفتر دیگر از مجموع دفاتر و نمایندگی‌های انجمن سینمای جوانان در سراسر ایران به رده ممتاز ارتقا پیدا کرده‌ که بیشتر شامل مراکز استان می‌شود و انزلی از معدود شهرستان‌هایی است که دفتر ممتاز انجمن سینمای جوانان خواهد داشت.

فعالیت انجمن سینمای جوانان انزلی از سال ۱۳۷۶ رسماً آغاز شد که در نتیجه آن بسیاری از فیلمسازان موفق کوتاه و مستند به سینمای ایران معرفی شدند و جوایز بسیاری را برای شهر انزلی به ارمغان آوردند.

انجمن سینمای جوانان تلاش‌های دفاتر همچون استفاده از مربیان بهتر، توجه بیشتر به استعدادهای جوان، تامین نیازهای اولیه و ملزومات آموزشی، دانش افزایی مربیان، افزایش پذیرش هنرجویان را دلایل ارتقا و ماندگاری دفاتر در درجه ممتاز ذکر کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.